Reklama PPC

Chcesz płacić tylko i wyłącznie za konkretne efekty?

Strategia PPC jest idealnym rozwiązaniem dla małych firm, nawet jeśli dysponują niewielkim budżetem.
Dowiedz się, jak możemy stworzyć i prowadzić dla Ciebie zarabiającą kampanie w systemie Google Ads!

PPC (Pay per click) to model rozliczeniowy, w którym płacisz za pojedyncze kliknięcia. Sam możesz ustalić wielkość budżetu reklamowego, z którego pobierane będą płatności tylko w momencie, gdy użytkownik kliknie reklamę i odwiedzi Twoją stronę. Nie musisz obawiać się złośliwej konkurencji, chcącej “wyklikać” Twoje reklamy. W Google przewidziane zostały takie sytuacje i algorytm wyszukiwarki posiada odpowiednie zabezpieczenia. Twoje reklamy możemy wyświetlać w wyszukiwarce Google lub/i na stronach partnerów, w formie tekstowej, graficznej, a nawet video.

Jesteśmy w stanie dokładnie określić Twoją grupę docelową i najlepsze lokalizacje, aby właśnie tym osobom wyświetlać Twoje reklamy. Będziemy sprawdzać, testować i optymalizować Twoją kampanie, aby przynosiła Ci coraz większe zyski!

Przeczytaj historie sukcesów naszych klientów, którzy zdecydowali się na kampanie PPC w Google:
Złota Rączka | Restauracja | Firma IT | Dom Seniora | Galwanizernia | Taxi bagażowe

Jeśli prowadzisz firmę kierującą swoje produkty i usługi na rynki w wielu krajach – kampania PPC jest dla Ciebie. Jeśli prowadzisz mały lokal gastronomiczny i chcesz sprowadzić więcej gości w promieniu jednego kilometra – kampania PPC również jest dla Ciebie!

Gdzie pojawią się Twoje reklamy?

  • wyszukiwarka Google,
  • strony partnerów powiązanych tematycznie,
  • serwis YouTube (w przypadku reklam video).

Możemy wyświetlać reklamy tylko w wyszukiwarce Google lub dobrać dowolne konfiguracje. Nasz specjalista ds. Google Ads pomoże Ci dobrać odpowiedni budżet, lokalizacje, oraz umiejscowienie reklamy, aby przyniosła Ci niesamowite efekty!

Kiedy Twoje reklamy zaczną się pojawiać w Google?

Twoje reklamy będą widoczne, gdy użytkownicy zaczną wpisywać wcześniej ustalone przez nas słowa kluczowe, odwiedzą strony partnerów Google, lub obejrzą podobne treści na YouTube. Wszystko zależy od konkretnej konfiguracji danej kampanii PPC.

Jaka forma reklamy PPC przyniesie Ci najwięcej zysków?

Podchodzimy do tego tematu bardzo… ale to bardzo indywidualnie 🙂 Aby zaprojektować zarabiającą kampanie PPC, należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Ponadto, kampanie należy stale monitorować i optymalizować wszystkie jej elementy. Trzeba również szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów np. jednorazowa wyprzedaż, promocja wydarzenia, wynajem lokali tylko w sezonie letnim i wiele innych.

Ile kosztuje obsługa kampanii PPC?

Ze względu na zróżnicowane potrzeby naszych klientów, koszt obsługi kampanii ustalany jest indywidualnie.
Natomiast ceny zaczynają się już od 200,00 zł miesięcznie.

Jestem zainteresowany i mam w związku z tym kilka pytań!

Prosimy o pozostawienie do siebie kontaktu. Skontaktuje się z Tobą nasz specjalista ds. Google Ads.