fbpx

Lokalne pozycjonowanie stron w Google

Choć wielu przedsiębiorców obecnie prowadzi swoją działalność wyłącznie online, wciąż nie brakuje także biznesów opierających swój rozwój na pozyskiwaniu klientów z danej okolicy. To właśnie dla nich inwestycja w pozycjonowanie lokalne w Google może stać się szansą, która pozwoli im dać się poznać osobom poszukującym ich usług.

 

Na czym polega pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne stron internetowychZespół wyszukiwarki Google już od wielu lat nieustannie pracuje, by dostarczać jej użytkownikom maksymalnie interesujących i wartościowych treści. Obecnie działające w mechanizmach wyszukiwania algorytmy nie tylko promują kontent, który niesie ze sobą dużą liczbę merytorycznych informacji, ale także są zaprogramowane, by ukazywać w pierwszej kolejności wyniki związane z najbliższą lokalizacją.

Zbierając dane o miejscu, z którego wychodzą zapytania danego użytkownika, Google ma na celu zaproponowanie mu jak najbardziej aktualnych i znaczących wyników. Pozycjonowanie lokalne musi się oczywiście opierać na starannych działaniach w zakresie optymalizacji strony internetowej, w tym link buildingu. Oprócz tego obejmuje ono szereg koniecznych kroków, wśród których pojawia się między innymi umieszczenie danych firmy na Mapach Google, utworzenie wizytówki w Google Moja Firma czy nasycenie treści na stronie frazami lokalnymi.

 

Pozycjonowanie lokalne – spektakularne efekty dla biznesu

Lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Google stanowi wspaniałą okazję do skutecznej reklamy dla wszystkich przedsiębiorców, którym zależy przede wszystkim na trafieniu do klientów w swoim mieście czy województwie. Za tym stwierdzeniem stoją obecnie nie tylko prognozy, ale też konkretne wyniki badań marketingowych, prowadzonych przez wiele podmiotów. Wynika z nich, że rezultatem odnalezienia satysfakcjonującej frazy z pozycjonowania lokalnego jest w większości przypadków skorzystanie z danej usługi.

Pozycjonowanie w GoogleDotyczy to w szczególności różnego typu sklepów, punktów gastronomicznych, usług z dziedziny służby zdrowia, stomatologii i szeroko pojętego zdrowego trybu życia, a także miejsc związanych z czasem wolnym, jak kina, kręgielnie czy parki rozrywki. By zaangażować do własnych celów potężną moc marketingową, jaką dysponują lokalne algorytmy Google, najlepiej będzie skorzystać ze wsparcia doświadczonego zespołu pozycjonerów. Każdy właściciel biznesu, którego strona została umiejętnie wypozycjonowana na frazy lokalne, w krótkim czasie przekona się, jak imponujące mogą być rezultaty finansowe takiej decyzji.

 

Formularz kontaktowy

„Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie.”

– Mark Twain –

SEOTRADE - Sprzedaż napędzana pomysłem