fbpx

Prowadzenie blogów firmowych

Prowadzenie blogów firmowychBlog firmowy stanowi nie tylko wizytówkę przedsiębiorstwa w sieci, ale też ciekawą formę reklamy. A ta jest istotna z punktu widzenia docierania do nowych klientów i osiąganych zysków finansowych. Oto powody, dla których warto posiadać blog firmowy i sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki regularnemu prowadzeniu bloga z interesującym contentem.

Dlaczego warto posiadać własny blog firmowy?

Blog firmowy stanowi miejsce w sieci, gdzie klienci mogą znaleźć informacje o firmie. Często jest to ważne źródło wiedzy w zakresie idei marki i promowanych przez nią wartości. Obecnie, kiedy większość firm posiada swoje blogi i konta w social mediach, naprawdę nie warto być w tyle i praktycznie nie istnieć w sieci. Często bowiem oznacza to rezygnację z możliwości rozwoju i budowania pozycji na rynku.

Prowadzenie bloga firmowego stanowi też formę reklamy w sieci. Jest ona znacznie tańsza od tej, którą kupuje się w zewnętrznych firmach. Wymaga to oczywiście dobrego contentu, grafik, zdjęć itp., ale w zamian zyskuje się możliwości docierania do klientów i budowania zaufania do marki oraz umacniania pozycji na rynku. Cena za domeną i serwer to niewielki koszt w skali rocznej, a zyski finansowe mogą być wysokie. Zwłaszcza gdy blog jest prowadzony w ciekawy sposób, a czytelnicy uważają go za wartościowy i chętnie oraz regularnie odwiedzają.

Jak można zwiększyć sprzedaż poprzez blog firmowy niezależnie od branży?

Dzięki posiadaniu bloga można zwiększyć liczbę wejść na własną stronę i ruch na niej poprzez przekierowania z własnego bloga. Można wprawdzie robić to w inny sposób, np. generować odbiorców poprzez korzystanie z kampanii Google AdWords, ale wymaga to dodatkowego budżetu. Wpisy na blogu firmowym nic nie kosztują, jeśli tworzymy je sami. A poprzez linki w nich można przekierować klientów na własną stronę. Posty można też reklamować w social mediach, zwiększając widoczność marki i liczbę odbiorców.

Dlaczego warto prowadzić blog zgodnie ze sztuką SEO?

Za każdym razem, kiedy powstaje wpis na bloga zgodny z zasadami SEO i słowami kluczowymi zwiększa się ilość zindeksowanych podstron w wyszukiwarce Google. Dzięki temu klienci mogą znaleźć stronę po większej ilości słów w wyszukiwarce. Można zwiększać ilość własnych podstron, dzięki czemu znacznie więcej treści zostanie znalezionej przez roboty indeksujące. Pisanie pod SEO powoduje, że strona staje się lepiej widoczna, a tym samym odwiedza ją więcej osób – potencjalnych klientów.

Prowadzenie blogów firmowych

Nasza firma świadczy usługę kompleksowego prowadzenia blogów firmowych. Jeśli interesuje Cię prowadzenie bloga firmowego od analityki, poprzez tworzenie i publikację tekstów, po optymalizację artykułów oraz samego bloga pod kątem SEO, to doskonale trafiłeś! Zapraszamy do kontaktu. Blogi naszych klientów optymalizujemy w systemie NPRS (Net Public Relations Synergy). Możliwe są również działania zewnętrzne w celu dodatkowej promocji bloga.