fbpx

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Czy wiesz, że 89% klientów, zanim zdecyduje się na zakup produktu lub usługi sprawdza najpierw jej opinie w internecie? Jest to już powszechna praktyka wśród internautów od wielu lat. Prawdopodobnie Tobie również zdarzało się szukać opinii na temat danej firmy lub usługi, zanim zdecydowałeś się na zakup danego produktu, prawda? Niestety wielu przedsiębiorców zapomina, jak ważny jest wizerunek firmy.

Wydajesz mnóstwo pieniędzy na reklamę swojej firmy w internecie, lecz efekty sprzedażowe są bardzo kiepskie? Widzisz, że na stronę wchodzi coraz więcej osób, ale kompletnie nie przekłada to się na sprzedaż w Twoim sklepie? Przyczyną tego stanu rzeczy może być brak świadomości marki i niewielka liczba pozytywnych opinii na jej temat.

Ludzie kupują tam, gdzie kupują inni ludzie – Jarosław Kozak | SEOTRADE

Postaw się na chwilę w roli klienta. Chcesz kupić narty, ponieważ szykuje Ci się zimowy wyjazd na stok. Wchodzisz do internetu i zaczynasz przeglądać oferty sklepów internetowych. Spodobały Ci się narty oferowane przez sklep SUPER-NARTY, ponieważ produkt wydaje się wysokiej jakości, a cena całkiem atrakcyjna. Niestety firma SUPER-NARTY jest Ci kompletnie nieznana, dlatego racjonalnie jest poszukać najpierw opinii na jej temat w internecie. Otwierasz wyszukiwarkę i wpisujesz frazę typu “super-narty opinie”. Niestety nigdzie nie można znaleźć informacji na temat tej firmy, poza być może kilkoma komentarzami na Google Maps, gdzie jednym z nich jest negatywny komentarz od konkurencji…

Nie wygląda to zbyt zachęcająco, prawda? W jednej chwili rezygnujesz z zakupu nart w sklepie SUPER-NARTY i wybierasz dokładnie ten sam produkt tylko w wyższej cenie w sklepie konkurencyjnym, ponieważ wiele osób wypowiadało się w internecie pozytywnie na jego temat. Wolisz zapłacić więcej za ten sam produkt, ale u sprawdzonego i zaufanego dostawcy. Brzmi racjonalnie? Myślę, iż większość z nas właśnie tak by zrobiła.

Czego dotyczy ta usługa?

Budujemy pozytywny wizerunek firm w internecie tak, aby Twoi klienci szukając informacji na temat Twojej firmy, spotkały się z świetnymi opiniami i wizerunkiem eksperta w Twojej branży. Dzięki temu zaufanie do Twojej firmy znacząco wzrośnie, a co za tym idzie, wzrośnie również sprzedaż.

Jak to robimy?

Mamy na to swoje sposoby, które testujemy i wdrażamy w życie od blisko 12 lat. Zaczynając od podstawowych działań typu Buzz Marketing (marketing szeptany), na forach dyskusyjnych, blogach i wszędzie tam, gdzie są Twoi klienci i rozmawiają na temat Twoich produktów/usług, po content marketing, artykuły sponsorowane/eksperckie/gościnne itp. Nasze działania mocno łączymy z SEO, aby wszystkie treści były dobrze widoczne w wyszukiwarce. Dzięki temu Twoi klienci, szukając opinii w internecie na temat Twojego produktu lub ogólnie firmy widzą prawdziwy, pozytywny wizerunek.

Zacznijmy od niezobowiązującej rozmowy 🙂

Tel. 530-992-006
e-mail: biuro@seotrade.pl